Velkommen til vår valgfrie spørsmålsside!

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt? Da er du hjertelig velkommen til å kontakte oss: support@rawfoodshop.se
  • Er du økologisk sertifisert?
    Ja! Vi er, du kan se og laste ned sertifikatet vårt her!
  • Har du en fysisk butikk?
    Ja! Du er hjertelig velkommen til å besøke vår butikk i Malmö, Östergatan 26. Les mer om vår butikk her!

    Öppettider: 
    mån-fre 10-18
    lördagar 10-16
    söndagar stängt.  

  • Jeg kan ikke logge på kontoen min
    Vi har nylig lansert en ny nettside og med denne må du tilbakestille passordet ditt for å logge inn med dine opplysninger. Be om et nytt passord og instruksjoner vil bli sendt til den angitte e-posten om hvordan du går frem. Hvis du fortsatt har problemer, er du velkommen til å kontakte vår support, så hjelper vi deg.
  • Jeg har ikke mottatt leveringen min

    1. Når du legger inn bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse.
    2. Din bestilling er akseptert av vårt lager og du mottar en melding om at bestillingen er under behandling (sendes til lager).
    3. Så snart bestillingen din er pakket og hentet av den valgte distributøren, vil du motta ytterligere leveringsinformasjon, inkludert et pakkenummer som du kan bruke til å spore bestillingen din (sendt).
    4. Når bestillingen din ankommer valgt leveringssted eller er klar til å leveres hjem til deg, vil du motta en ny melding.
    5. Pakken er tilgjengelig for henting i 7 dager fra den ankommer et utleveringssted eller pakkeboks. Hvis du trenger føllforlengelse, vennligst kontakt vår support så snart som mulig slik at vi kan forlenge liggetiden.
    6. Hvis du ikke henter pakken din, vil den automatisk bli returnert til oss, du må da kontakte oss for å få pakken sendt på nytt mot et gebyr.

    Hvis du mangler noen av varslene ovenfor eller har ventet på bestillingen din i mer enn 7 dager, bør du kontakte vår kundestøtte. Velger du Postnummer som distributør, kan du velge å spore bestillingen din direkte i appen deres. Den kan lastes ned der det er apper.

  • Jeg har mottatt bestillingen min, men en vare manglet

    Mangler du en vare i bestillingen din som er tom, må dette noteres på ordrebekreftelsen som du mottar i pakken. Da er det også foretatt en justering av betalingen din til beløpet på varen, og du vil bli refundert via vår partner walley. Hvis det ikke står noe på bekreftelsen, vennligst kontakt vår kundestøtte.

    Hvis du har spørsmål om en betaling eller refusjon, kan du kontakte walley direkte:
    Phone: +46 101 61 01 00
    E-mail: hello@walley.se

    Opening hours:
    Monday – Friday 08:00-18:00
    Saturday 10:00-16:00
    Sunday 10:00-15:00

  • Jeg får ikke gjennom bestillingen min

    Send en e-post til vår support med overskriften "Kan ikke komme gjennom bestillingen". Prøv å beskrive opplevelsen din så nøyaktig som mulig.

    • Gå tilbake til handlekurven for å se at det ikke er noen feilmelding.
    • Pass på at du bruker en kortleverandør vi godtar (ikke american express eller dibs).
    • Sørg for at du har den nyeste versjonen av en betalings-/bankapp – ellers oppdater den og prøv på nytt.

      Vennligst kontakt vår kundestøtte med følgende informasjon:

    • Hvilken enhet bruker du? (mobil/bærbar datamaskin/padde)
    • Hvilken nettleser bruker du? (safari/chrome/firefox osv.)
    • Får du noen feilmeldinger?
    • Legg ved en utskriftsskjerm slik at vi kan hjelpe deg raskere.
  • Jeg kan ikke se alt innholdet på nettstedet ditt / jeg kan ikke legge til produkter i handlekurven

    Det kan være at du har en annonseblokkering aktivert i nettleseren din, noe som betyr at du ikke kan se personlig tilpassede anbefalinger.

    For å deaktivere annonseblokkeringen, gå til "add-ons" i nettlesermenyen og deaktiver annonseblokkeringen på nettsted. Du kan også surfe inkognito: velg "arkiv" i nettleserens meny og åpne et nytt inkognitovindu.

  • Jeg har funnet en feil/feil på den nye nettsiden

    Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger om hvordan vi kan forbedre nettstedet vårt. Kontakt vår support via e-post med overskriften "feil på nettsiden"

  • Jeg har en rabattkode - hvor bruker jeg den?

    Rabattkoder brukes i kassen under verdikodedelen ved kassen, hvis du har problemer med koden din, vennligst kontakt vår support.

Logg inn
Fikk du rett?